Lifestyle

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Pořádně se najíst a přitom docílit toho, aby se to neodrazilo na postavě, je doslova umění. Většinou známe dvě stravovací varianty – dietní režim, kdy často pociťujeme hlad, nebo režim klasický, kdy si dopřáváme cokoliv, ale pak se brzy nevejdeme do oblečení. Jezte proto tak, abyste se dostatečně zasytili, ale nepřibírali. Nevíte, jak na to? U nás najdete odpověď.

Pravidelnost

Po celý den se snažte jíst každé tři hodiny a žádné jídlo nevynechejte, i když hlad úplně nepociťujete. Sníte tak mnohem méně, než když tělo vybičujete až do „vlčího“ hladu. Předejdete přejídání a ukládání energie do podoby tukových zásob.

Vsaďte na bílkoviny

Pocitu sytosti dosáhnete kvalitními bílkovinami, jež mají malé množství kalorií. Zasytí vás mnohem lépe než tuky a sacharidy, kterých musíte sníst víc, aby byl žaludek spokojený. Nejkvalitnější bílkovinou je vaječný bílek, následně pak bílkoviny z masa a mléka. Dalšími vysokými zdroji bílkovin jsou čočka, fazole, tvaroh, sýry. Jídlo začněte nejdříve bílkovinami – před hlavním jídlem snězte jogurt, kousek sýra nebo vajíčko. Výsledek v podobě sytého žaludku na sebe nenechá dlouho čekat.

Zeleninu neomezeně

Zeleniny můžete sníst nekonečně mnoho, protože má minimálně kalorií, ale vysokou výživnou hodnotu. Pokud se vám zdá, že vám po ní rychle vytráví, spojte zeleninu s bílkovinami. Zeleninu také můžete jíst jako předkrm. Způsobí pocit naplnění žaludku, takže vám následně postačí menší porce jídla.

Pijte hodně vody

Abyste si pocit sytosti zachovali co nejdéle, musíte hodně pít. Stoprocentně platí, že hlad je převlečená žízeň. Snažte se pít každou hodinu alespoň dvě deci vody. Tekutina je také polévka. Jestli ji moc nemusíte, snažte se polévkám přijít na chuť.

Vybírejte správné potraviny

Tím se myslí potraviny s nízkým glykemickým indexem, které dodávají nejen pocit sytosti, ale i energii. Jezte pomalu a v klidu, abyste podpořili trávicí trakt v jeho práci a stihli zachytit signál mozku, že jídlo už stačilo. Nezapomínejte, že organismus lépe tráví několik menších porcí denně než dvě obrovské.

Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat

Více z Lifestyle

slider_245235970

Vitamíny na posílení imunity

Paní domu22.6.2017
shutterstock_172122455

Kde si spolehlivě půjčit na své sny?

Epochálnísvět.cz21.6.2017
Nově otevřený Bio salon OliOla přichází se zcela unikátním konceptem propojujícím krásu, zdraví a přírodu.

Rituály krásy

Top Class20.6.2017
Ze stromových domků resortu Secret Bay budete mít neuvěřitelný výhled na oceán.

TOP CLASS MUST SEE… TOP 10 FILMOVÝCH LOKALIT: SPATŘENO Z PALUBY LUXUSNÍ JACHTY

Top Class15.6.2017
Mezi technické inovace patří rozsáhlá integrace chytrého telefonu s bezdrátovým nabíjením a důležitými funkcemi, širokoúhlý panel přístrojů i nejaktuálnější asistenční systémy.

Panský kočár

Top Class13.6.2017
slider_34460743

Zasněná ložnice: Proč ne?

Paní domu8.6.2017
PR11

Bezpečnější nebankovní půjčky

Epochálnísvět.cz7.6.2017
Jezírku v okrasné zahradě od firmy Banat dominuje ostrůvek s osvětlenými kameny.

VÝJIMEČNÁ JEZÍRKA: CHVÍLE POHODY A RELAXACE NA VAŠÍ ZAHRADĚ

Top Class6.6.2017
Bez n‡zvu-1

Perly: Ani smutné, ani staromódní

Paní domu1.6.2017

Výjimečný internetový magazín zabývající se nejzajímavějšími články z oblasti vědy a poznání, planety Země, historie, zajímavostí a lifestyle!

Copyright © RF-Hobby s.r.o