Lifestyle

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Pořádně se najíst a přitom docílit toho, aby se to neodrazilo na postavě, je doslova umění. Většinou známe dvě stravovací varianty – dietní režim, kdy často pociťujeme hlad, nebo režim klasický, kdy si dopřáváme cokoliv, ale pak se brzy nevejdeme do oblečení. Jezte proto tak, abyste se dostatečně zasytili, ale nepřibírali. Nevíte, jak na to? U nás najdete odpověď.

Pravidelnost

Po celý den se snažte jíst každé tři hodiny a žádné jídlo nevynechejte, i když hlad úplně nepociťujete. Sníte tak mnohem méně, než když tělo vybičujete až do „vlčího“ hladu. Předejdete přejídání a ukládání energie do podoby tukových zásob.

Vsaďte na bílkoviny

Pocitu sytosti dosáhnete kvalitními bílkovinami, jež mají malé množství kalorií. Zasytí vás mnohem lépe než tuky a sacharidy, kterých musíte sníst víc, aby byl žaludek spokojený. Nejkvalitnější bílkovinou je vaječný bílek, následně pak bílkoviny z masa a mléka. Dalšími vysokými zdroji bílkovin jsou čočka, fazole, tvaroh, sýry. Jídlo začněte nejdříve bílkovinami – před hlavním jídlem snězte jogurt, kousek sýra nebo vajíčko. Výsledek v podobě sytého žaludku na sebe nenechá dlouho čekat.

Zeleninu neomezeně

Zeleniny můžete sníst nekonečně mnoho, protože má minimálně kalorií, ale vysokou výživnou hodnotu. Pokud se vám zdá, že vám po ní rychle vytráví, spojte zeleninu s bílkovinami. Zeleninu také můžete jíst jako předkrm. Způsobí pocit naplnění žaludku, takže vám následně postačí menší porce jídla.

Pijte hodně vody

Abyste si pocit sytosti zachovali co nejdéle, musíte hodně pít. Stoprocentně platí, že hlad je převlečená žízeň. Snažte se pít každou hodinu alespoň dvě deci vody. Tekutina je také polévka. Jestli ji moc nemusíte, snažte se polévkám přijít na chuť.

Vybírejte správné potraviny

Tím se myslí potraviny s nízkým glykemickým indexem, které dodávají nejen pocit sytosti, ale i energii. Jezte pomalu a v klidu, abyste podpořili trávicí trakt v jeho práci a stihli zachytit signál mozku, že jídlo už stačilo. Nezapomínejte, že organismus lépe tráví několik menších porcí denně než dvě obrovské.

Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat

Více z Lifestyle

slider shutterstock_19077832

Zimní vitamínky se na nás jen smějí!

Paní domu23.3.2017
PR2 shutterstock_383170699

Má smysl si brát rychlou půjčku? Kde je nejlevnější?

Epochálnísvět.cz23.3.2017
HyperFocal: 0

NOVÉ MÚZY L’ORÉAL PROFESSIONNEL

Top Class21.3.2017
3tipy_Main

3 tipy k výběru tiskárny – aby vám léta dobře sloužila

Epochálnísvět.cz20.3.2017
mýdlo je plné bakterií

Bakterie od rána do večera

Paní domu16.3.2017
PR1 shutterstock_403667035

Realita: 35% Čechů má nějakou formu půjčky

Epochálnísvět.cz16.3.2017
Nastěhovat se do londýnské čtvrti Kensington - to už něco znamená. Vždyť hned za rohem bydlí i samotný princ William se svou manželkou Kate Middleton.

FINE LIVING ANEB REZEDENTEM V NEJLEPŠÍCH ČTVRTÍCH SVĚTA

Top Class14.3.2017
slider shutterstock_22586020

Žhavá Sicílie – památky, moře, víno a Naše paní

Paní domu9.3.2017
PR5 shutterstock_336691175y

Poptávka po nebankovních půjčkách v ČR roste

Epochálnísvět.cz9.3.2017

Výjimečný internetový magazín zabývající se nejzajímavějšími články z oblasti vědy a poznání, planety Země, historie, zajímavostí a lifestyle!

Copyright © RF-Hobby s.r.o