Lifestyle

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Pořádně se najíst a přitom docílit toho, aby se to neodrazilo na postavě, je doslova umění. Většinou známe dvě stravovací varianty – dietní režim, kdy často pociťujeme hlad, nebo režim klasický, kdy si dopřáváme cokoliv, ale pak se brzy nevejdeme do oblečení. Jezte proto tak, abyste se dostatečně zasytili, ale nepřibírali. Nevíte, jak na to? U nás najdete odpověď.

Pravidelnost

Po celý den se snažte jíst každé tři hodiny a žádné jídlo nevynechejte, i když hlad úplně nepociťujete. Sníte tak mnohem méně, než když tělo vybičujete až do „vlčího“ hladu. Předejdete přejídání a ukládání energie do podoby tukových zásob.

Vsaďte na bílkoviny

Pocitu sytosti dosáhnete kvalitními bílkovinami, jež mají malé množství kalorií. Zasytí vás mnohem lépe než tuky a sacharidy, kterých musíte sníst víc, aby byl žaludek spokojený. Nejkvalitnější bílkovinou je vaječný bílek, následně pak bílkoviny z masa a mléka. Dalšími vysokými zdroji bílkovin jsou čočka, fazole, tvaroh, sýry. Jídlo začněte nejdříve bílkovinami – před hlavním jídlem snězte jogurt, kousek sýra nebo vajíčko. Výsledek v podobě sytého žaludku na sebe nenechá dlouho čekat.

Zeleninu neomezeně

Zeleniny můžete sníst nekonečně mnoho, protože má minimálně kalorií, ale vysokou výživnou hodnotu. Pokud se vám zdá, že vám po ní rychle vytráví, spojte zeleninu s bílkovinami. Zeleninu také můžete jíst jako předkrm. Způsobí pocit naplnění žaludku, takže vám následně postačí menší porce jídla.

Pijte hodně vody

Abyste si pocit sytosti zachovali co nejdéle, musíte hodně pít. Stoprocentně platí, že hlad je převlečená žízeň. Snažte se pít každou hodinu alespoň dvě deci vody. Tekutina je také polévka. Jestli ji moc nemusíte, snažte se polévkám přijít na chuť.

Vybírejte správné potraviny

Tím se myslí potraviny s nízkým glykemickým indexem, které dodávají nejen pocit sytosti, ale i energii. Jezte pomalu a v klidu, abyste podpořili trávicí trakt v jeho práci a stihli zachytit signál mozku, že jídlo už stačilo. Nezapomínejte, že organismus lépe tráví několik menších porcí denně než dvě obrovské.

Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat

Více z Lifestyle

slider_389522521

Biohazard v kuchyni

Paní domu25.5.2017
Zámek Ashford Castle, jehož historie sahá až do roku 1228, nabízí to nejlepší z irského pohostinství.

Nejkouzelnější hotelová „château“ světa

Top Class23.5.2017
3) shutterstock_30945862

Jak jste na tom? Zjistěte to věštěním!

Paní domu18.5.2017
PR9

Finanční gramotnost Čechů

Epochálnísvět.cz18.5.2017
Samostatně stojící umyvadla Lapilaz zdobí efektní zlacení v podobě kamenné praskliny. Maison Valentina, covethouse.eu, 345 000 Kč

PRECIOUS STONES aneb Drahé kameny jako solitéry vašich interiérů

Top Class16.5.2017
Zamilovaní

Proč už nenosíš kytky?

Paní domu11.5.2017
Recepci pražské kliniky Mediestetik dolaďuje uklidňující fialová barva.

VSTŘÍC JARNÍ KRÁSE

Top Class9.5.2017
21929766 - young man watching football match on tv

Budoucnost sledování televize je tady už dnes!

Epochálnísvět.cz8.5.2017
slider_365688317

Konec tloustnutí v práci!

Paní domu4.5.2017

Výjimečný internetový magazín zabývající se nejzajímavějšími články z oblasti vědy a poznání, planety Země, historie, zajímavostí a lifestyle!

Copyright © RF-Hobby s.r.o