Lifestyle

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Pořádně se najíst a přitom docílit toho, aby se to neodrazilo na postavě, je doslova umění. Většinou známe dvě stravovací varianty – dietní režim, kdy často pociťujeme hlad, nebo režim klasický, kdy si dopřáváme cokoliv, ale pak se brzy nevejdeme do oblečení. Jezte proto tak, abyste se dostatečně zasytili, ale nepřibírali. Nevíte, jak na to? U nás najdete odpověď.

Pravidelnost

Po celý den se snažte jíst každé tři hodiny a žádné jídlo nevynechejte, i když hlad úplně nepociťujete. Sníte tak mnohem méně, než když tělo vybičujete až do „vlčího“ hladu. Předejdete přejídání a ukládání energie do podoby tukových zásob.

Vsaďte na bílkoviny

Pocitu sytosti dosáhnete kvalitními bílkovinami, jež mají malé množství kalorií. Zasytí vás mnohem lépe než tuky a sacharidy, kterých musíte sníst víc, aby byl žaludek spokojený. Nejkvalitnější bílkovinou je vaječný bílek, následně pak bílkoviny z masa a mléka. Dalšími vysokými zdroji bílkovin jsou čočka, fazole, tvaroh, sýry. Jídlo začněte nejdříve bílkovinami – před hlavním jídlem snězte jogurt, kousek sýra nebo vajíčko. Výsledek v podobě sytého žaludku na sebe nenechá dlouho čekat.

Zeleninu neomezeně

Zeleniny můžete sníst nekonečně mnoho, protože má minimálně kalorií, ale vysokou výživnou hodnotu. Pokud se vám zdá, že vám po ní rychle vytráví, spojte zeleninu s bílkovinami. Zeleninu také můžete jíst jako předkrm. Způsobí pocit naplnění žaludku, takže vám následně postačí menší porce jídla.

Pijte hodně vody

Abyste si pocit sytosti zachovali co nejdéle, musíte hodně pít. Stoprocentně platí, že hlad je převlečená žízeň. Snažte se pít každou hodinu alespoň dvě deci vody. Tekutina je také polévka. Jestli ji moc nemusíte, snažte se polévkám přijít na chuť.

Vybírejte správné potraviny

Tím se myslí potraviny s nízkým glykemickým indexem, které dodávají nejen pocit sytosti, ale i energii. Jezte pomalu a v klidu, abyste podpořili trávicí trakt v jeho práci a stihli zachytit signál mozku, že jídlo už stačilo. Nezapomínejte, že organismus lépe tráví několik menších porcí denně než dvě obrovské.

Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat

Více z Lifestyle

Hirataké

Tak trochu jiné houby…

Lifestyle17.8.2017
Vítězný náhrdelník v kategorii Šampion šampionů.

ŠAMPION ŠAMPIONŮ: Nejkrásnější designový šperk roku

Lifestyle15.8.2017
Margherita

Když pizza, tak pravá italská

Lifestyle10.8.2017
Romantika se rozhodně nemusí pojit jen s rudou barvou. Příznivce střízlivějších odstínů tak určitě potěší Directors Double Suite v londýnském hotelu Blakes.

TOP butikové hotely aneb objevte kouzlo osobitosti

Lifestyle8.8.2017

Povolejte na pomoc 100% džusy a pyré!

Lifestyle7.8.2017
slider_658962502

Milujeme petúnie

Lifestyle3.8.2017
Ocelový chronograf Daytona proslavil herec Paul Newman.

ROLEX: PRVNÍ A JEDINEČNÝ

Lifestyle1.8.2017
V supermarketech jsou různé druhy, ale není nad domácí

Návrat k poctivému chlebu

Lifestyle27.7.2017
Hotel Waldorf Astoria najdete v kalifornském Beverly Hills.

LUXUS V NOVÉM POJETÍ ANEB OTEVŘENO 2017

Lifestyle25.7.2017

Výjimečný internetový magazín zabývající se nejzajímavějšími články z oblasti vědy a poznání, planety Země, historie, zajímavostí a lifestyle!

Copyright © RF-Hobby s.r.o