Lifestyle

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Jak se dosyta najíst, ale nepřibrat

Pořádně se najíst a přitom docílit toho, aby se to neodrazilo na postavě, je doslova umění. Většinou známe dvě stravovací varianty – dietní režim, kdy často pociťujeme hlad, nebo režim klasický, kdy si dopřáváme cokoliv, ale pak se brzy nevejdeme do oblečení. Jezte proto tak, abyste se dostatečně zasytili, ale nepřibírali. Nevíte, jak na to? U nás najdete odpověď.

Pravidelnost

Po celý den se snažte jíst každé tři hodiny a žádné jídlo nevynechejte, i když hlad úplně nepociťujete. Sníte tak mnohem méně, než když tělo vybičujete až do „vlčího“ hladu. Předejdete přejídání a ukládání energie do podoby tukových zásob.

Vsaďte na bílkoviny

Pocitu sytosti dosáhnete kvalitními bílkovinami, jež mají malé množství kalorií. Zasytí vás mnohem lépe než tuky a sacharidy, kterých musíte sníst víc, aby byl žaludek spokojený. Nejkvalitnější bílkovinou je vaječný bílek, následně pak bílkoviny z masa a mléka. Dalšími vysokými zdroji bílkovin jsou čočka, fazole, tvaroh, sýry. Jídlo začněte nejdříve bílkovinami – před hlavním jídlem snězte jogurt, kousek sýra nebo vajíčko. Výsledek v podobě sytého žaludku na sebe nenechá dlouho čekat.

Zeleninu neomezeně

Zeleniny můžete sníst nekonečně mnoho, protože má minimálně kalorií, ale vysokou výživnou hodnotu. Pokud se vám zdá, že vám po ní rychle vytráví, spojte zeleninu s bílkovinami. Zeleninu také můžete jíst jako předkrm. Způsobí pocit naplnění žaludku, takže vám následně postačí menší porce jídla.

Pijte hodně vody

Abyste si pocit sytosti zachovali co nejdéle, musíte hodně pít. Stoprocentně platí, že hlad je převlečená žízeň. Snažte se pít každou hodinu alespoň dvě deci vody. Tekutina je také polévka. Jestli ji moc nemusíte, snažte se polévkám přijít na chuť.

Vybírejte správné potraviny

Tím se myslí potraviny s nízkým glykemickým indexem, které dodávají nejen pocit sytosti, ale i energii. Jezte pomalu a v klidu, abyste podpořili trávicí trakt v jeho práci a stihli zachytit signál mozku, že jídlo už stačilo. Nezapomínejte, že organismus lépe tráví několik menších porcí denně než dvě obrovské.

Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat

Více z Lifestyle

Bolest může signalizovat nádor

Bolestivé polykání

Paní domu16.2.2017
Kabelka Sylvie zdobená masivním zlatým řetězem a kováním v provedení ve vysokém lesku od Gucciho za 709 750 Kč.

DRUHÁ KŮŽE: TY NEJEXKLUZIVNĚJŠÍ MATERIÁLY SVĚTA

Top Class14.2.2017
Sashimi patří k jedinečným lahůdkám, podlehnete?

TOP TŘI NOVÉ RESTAURACE, KTERÉ BYSTE MĚLI NAVŠTÍVIT

Top Class7.2.2017
V americkém státě Vermont se skrývá jedinečná usedlost Twin Farms s více než dvousetletou historií.

Šťastná valentýnská sedma

Top Class31.1.2017
Pohled na pláž těsně vedle Starého města.

Kouzelný Dubrovník

Paní domu26.1.2017
Za nevšedními recepturami exkluzivní losangeleské značky stojí bývalá modelka May Lindstrom.

TOP CLASS TREND: Přírodní krása bez kompromisů

Top Class26.1.2017
Dopřejme si horkou koupel!

Tichý zabiják radosti: Jak na ženské úzkosti a stresy

Paní domu19.1.2017
Nové odpružení zajišťuje větší kontrolu nad vozem.

Bentley Flying Spur W12 S – Nejrychlejší dva páry dveří z Crewe

Top Class17.1.2017
slider-malaysia_126403565

Objevte tajemství čajoven

Paní domu13.1.2017

Výjimečný internetový magazín zabývající se nejzajímavějšími články z oblasti vědy a poznání, planety Země, historie, zajímavostí a lifestyle!

Copyright © RF-Hobby s.r.o