Hodinářství IWC Schaffhausen spustilo celosvětovou reklamní kampaň s hercem Bradley Cooperem. Značka se rozhodla pro speciální prezentaci svého modelu hodinek Big Pilot Watch Edition a to s jedinou tváří.
Nikdy předtím nereprezentoval ambasador jen jeden produkt. Motto Big Pilot’s Watch „Le Petit Prince“ zdůrazňuje apel na svobodomyslného ducha a lidi, kteří neznají omezení v životě ani jinde.
Samotné vizuály z losanglelské pouště s hercem Bradley Cooperem na motorce evokují pocit svobody bez hranic. Švýcarský fotograf Marco Grob vše zachytil objektivem a dodal kampani život.
Ani pro něj to není první práce na tak rozsáhlé reklamě, v New Yorku je známým umělcem podobně propracovaných kampaní.
„S touto kampaní pokračujeme v důrazu na emoce a vyprávění příběhu naší značky.
Nemohli jsme si představit lepšího partnera, než Bradley, aby prezentoval naše vysoce kvalitní mechanické hodinky Pilot, rostoucímu náročnému globálnímu publiku „, říká Christoph Grainger-Herr, generální ředitel společnosti IWC Schaffhausen.
Celá spolupráce s oskarovým hercem se značkou IWC není žádnou novinkou. Bradley Cooper má hodinky IWC již 15 let a tak i on sám přivítal možnost stát se tváří tak významné značky hodinek.
Toto partnerství bylo oficiálně zahájeno na veletrhu Salon International de la Haute Horlogerie (SIHH) v Ženevě. Tam se společnost prezentuje již tradičně a pro znalce není určitě žádným překvapením.
Je jednou z předních značek v segmentu luxusních hodinek té nejvyšší řemeslné kvality, IWC vytváří mistrovská díla tzv. Haute Horlogerie s nejvyšší přesností a exkluzivním designem.
Jako ekologicky a společensky odpovědná společnost se také zavázala k udržitelné výrobě a udržuje partnerství s organizacemi zabývajícími se ochranou životního prostředí.
I přesto tato švýcarská firma produkuje modely, které od roku 1868 patří do světové špičky.