Od stvoření prstenu Trinity uplynulo jedno století a Cartier slaví tento milník uvedením nových šperků do ikonické kolekce.
Šperkařský dům vzdal navíc hold klenotu, který se díky precizní práci se zlatem a nadčasové symbolice tří propojených kruhů stal legendou, i působivou kampaní.
V roce 1924 se zrodila klenotnická ikona Trinity. Letos slaví Cartier její výročí v nové kampani doprovázené krátkým filmem. Trinity je symbolem lásky, jednoty a rozmanitosti.
Spojeni vzájemně se proplétajícími kroužky, ambasadoři herec Paul Mescal, popová hvězda JISOO, herečka Yara Shahidi, hudebník Jackson Wang a zpěvák Labrinth ztělesňují všechny formy lásky a neomezené možnosti a podoby propojení od toho mezi členy rodiny po to mezi přáteli.
„Trinity je pro mě součástí našich životů, pojí se s myšlenkou rozmanitosti, umožňuje mi přijmout všechny své podoby a povzbudit k tomu i nové generace,“ řekla umělkyně JISOO
Nadčasové propojení
Stejně jako tři kroužky prstenu Trinity se ambasadoři ve filmu pohybují nezávisle, ale harmonicky, a na hudebním podkresu od Labrintha s lehkostí postupují krajinou nekonečna.
Jejich hlasy jsou propojeny v jeden celek a vyzývají k zamyšlení nad rozmanitostí vazeb, které mezi sebou vytváříme:
„Pouta, která navazujeme, bez ohledu na to, jakou mají podobu, ať už jde o přátelství, vášeň, rodinu, nás sblíží, někdy navěky, někdy jen na krátký okamžik, ale to není důležité… jakmile se pouto vytvoří, byť jen jednou, má sílu spojit nás na celý život.“
Nová interpretace legendy
Cartier navíc představil nové edice oblíbené kolekce šperků Trinity. Mansion uvádí znovu vydanou verzi náramku Trinity z počátku 20. století a extra-large verzi prstenu.
Cartier navíc vydal zbrusu nový design založený na originálním kousku z roku 1924, jehož tři části mají nově hranatější tvar. Precizní práce se zlatem a kreativita tak daly vzniknout dokonalým prstenům s moderním nádechem.