Pařížská avantgarda má nového člena „high society“, segmentu C-Premium. Je nadmíru charismatický, neobyčejně elegantní a se špičkovou technikou.
A k tomu všemu s titulem nejkrásnější auto roku 2022 podle 37. ročníku Mezinárodního automobilového festivalu. Seznamte se: DS 4.
Nová DS 4 má novou koncepci interiéru, která znamená novou definici pohody. Zvláštní pozornost byla věnována sedadlům. Jejich koncepce se inspirovala ulitou, vytváří novou komfortní zónu tvořenou jediným tvarovaným kusem bez jediného řezu.
Celé sedadlo je obaleno pěnou s vysokou hustotou, která zajišťuje výjimečnou úroveň pohodlí. Čalouničtí mistři skryli švy, takže každý steh je ukončen neviditelně.
Jedná se o jeden z mnoha „hand-made“ zásahů do interiéru, stejně jako dekory z hnědého jasanového dřeva nebo ručně šitý kožený potah volantu. Z interiéru v šedé kůži Galet a hnědé kůži Criollo vyzařuje pocit prostoru a světla.
Zvuk a vzduch
Pocit harmonie v kabině podtrhuje i nepřímé vnitřní osvětlení, které lze upravit podle vlastního vkusu a nálady.
Akustiku zajišťuje hi-fi systém Focal Electra o výkonu 690 W se 14 reproduktory a tu doplňují akustická boční skla, což je další prvek, jenž se v tomto segmentu objevuje úplně poprvé.
A systém čištění vzduchu zajišťuje aktivní ochranu kabiny pomocí senzorů schopných odhalit částice PM 2,5 a detekci venkovního znečištění.
Rozšířená technologie
Základem nabídky jsou benzinové verze PureTech o výkonu 130, 180 a 225 k a dieselová verze BlueHDi o výkonu 130 k.
Všechny tyto modely budou vybaveny výhradně osmistupňovou automatickou převodovkou s mimořádně nízkou spotřebou paliva (od 4,8 l/100 km u dieselového a 5,9 l/100 km u benzínového motoru).
Vrcholem je pak E-Tense 225 v plug-in hybridní verzi, kde pohon zajišťuje čtyřválcový motor PureTech o výkonu 180 k a elektromotor o výkonu 110 k napájený baterií s celkovou kapacitou 12,4 kWh, díky níž ujede v kombinovaném cyklu WLTP až 55 km.