Lifestyle

Dr.Hauschka – tajemství mládí světových celebrit

Dr.Hauschka – tajemství mládí světových celebrit

Na trhu je již padesát let, ale její zákazníci nestárnou. Značka Dr.Hauschka stala se svým celostním přístupem k péči o pleť zcela revoluční a dodnes svými účinky a čistým složením láká kařdého, kdo chce být zdravý a krásný.

Průlom v kosmetickém průmyslu proběhl na pozadí výroby léčivých prostředků. Za touto značkou stojí kosmetoložka Elisabeth Sigmund a Rudolf Hauschka, kteří v roce 1967 tuto kosmetiku vytvořili na základě mnoholeté práce při výrobě různých druhů homeopatických a anthroposofických léčiv německou společností WALA Heilmittel. Vždy byli napřed své době a už tenkrát tušili, že jedinou cestou ke zdravé pleti je příroda sama. A tak vyvinuli holistickou kosmetickou řadu, která se skládá jen z přírodních extraktů. Brzy po založení se společnost rozhodla, že si zaslouží nové jméno a to po svém zakladateli, tedy Dr.Hauschka.V nabídce je více než 100 různých pěstících přípravků v oblasti péče o pleť, tělo a vlasy, sluneční péče či dekorativní kosmetiky.

Jedinečnost kosmetiky nespočívá v jejích ryze přírodních ingradiencích, tedy jen v tom, že obsahuje pouze rostlinné výtažky či organických a minerálních substancí. Kouzelná formule je skryta jinde. Skládá se totiž jen z takových přírodních složek, které odpovídají přírodním procesům kožního aparátu. Tak mohou přirozeně podporovat denní a noční rytmus pokožky. Její procesy jspou zachovány a Přípravky Dr.Hauschka stimulují zdravou rovnováhu pokožky a aktivují její přirozené síly, které vedou k vlastní nápravě. A nenajdete tu klasické rozdělení na typy pleti jako jsou suchá nebo mastná. Cílem produktů je jednotlivé změny pokožky, její suchost nebo naopak nadměrnou produkci kožního mazu do té míry vyrovnat, aby pokožka opět nalezla svůj zdravý a vyvážený střed a to úplně sama, za pomoci přírody. Pokožka je povzbuzována, aby si potřebné látky vyráběla sama a zůstala tak dlouho aktivní a živá. To je tajemství této značky a ač se zdá jednoduché, nebylo snadné vyvinout natolik vyvážené produkty, aby dokázaly naučit pleť léčit samu sebe. V Hauschkovi to ale umí.

To, že oblíbenost této německé biokosmetiky je hlavně mezi slavnými osobnostmi mluví za vše. Nikde nenajdete velké reklamy v časopisech nebo placené kampaně. Celebrity ji prostě jen používají a často se o tom zmiňují v rozhovorech. Jedním z prvních byl dokonce muž a to samotný Brad Pitt, který pro Dr.Hauschku získal i Jennifer Aniston. Známou milovnicí je také Madonna, Cate Blanchett nebo Cher, tyto obě dámy jsou uživatelkami růžového krému. Claire Forlani zase používá dekorativní řadu a všechny do jednoho navštěvují pravidelně salony, kde si dopřávají dvouhodinové ošetření, které jen umocní účinky všech produktů. To, že firma nikdy těmto slavným nezaplatila ani haléř a přesto se ji nemohou nabažit, to asi stačí k tomu, aby jste sami na vlastní kůži posoudili, zda se nechat hýčkat přírodou a navrátit pleti její přirozenou krásu a zdraví.

Více z Lifestyle

Jak si vytvořit vlastní mentální mapu

Lifestyle22.10.2020

Bavlna aneb univerzální látka, která nabízí široké využití

Lifestyle21.10.2020

Hnízdečko skryté v oblacích

Lifestyle20.10.2020

Domácí wellness koupele – potěšení pro tělo i duši

Lifestyle13.10.2020

Nebojím se začít cvičit!

Lifestyle1.10.2020

Konopí v péči o pleť: Jaký je rozdíl mezi konopným olejem a CBD olejem?

Lifestyle1.10.2020

The Heart of Europe: Unikát tepající miliardami

Lifestyle29.9.2020

8 lifehacků pro snazší život: Vychytávky vám ušetří čas i nervy

Lifestyle25.9.2020

Vyžeňte z obličeje únavu!

Lifestyle24.9.2020
Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat