Lifestyle

Dr.Hauschka – tajemství mládí světových celebrit

Dr.Hauschka – tajemství mládí světových celebrit

Na trhu je již padesát let, ale její zákazníci nestárnou. Značka Dr.Hauschka stala se svým celostním přístupem k péči o pleť zcela revoluční a dodnes svými účinky a čistým složením láká kařdého, kdo chce být zdravý a krásný.

Průlom v kosmetickém průmyslu proběhl na pozadí výroby léčivých prostředků. Za touto značkou stojí kosmetoložka Elisabeth Sigmund a Rudolf Hauschka, kteří v roce 1967 tuto kosmetiku vytvořili na základě mnoholeté práce při výrobě různých druhů homeopatických a anthroposofických léčiv německou společností WALA Heilmittel. Vždy byli napřed své době a už tenkrát tušili, že jedinou cestou ke zdravé pleti je příroda sama. A tak vyvinuli holistickou kosmetickou řadu, která se skládá jen z přírodních extraktů. Brzy po založení se společnost rozhodla, že si zaslouží nové jméno a to po svém zakladateli, tedy Dr.Hauschka.V nabídce je více než 100 různých pěstících přípravků v oblasti péče o pleť, tělo a vlasy, sluneční péče či dekorativní kosmetiky.

Jedinečnost kosmetiky nespočívá v jejích ryze přírodních ingradiencích, tedy jen v tom, že obsahuje pouze rostlinné výtažky či organických a minerálních substancí. Kouzelná formule je skryta jinde. Skládá se totiž jen z takových přírodních složek, které odpovídají přírodním procesům kožního aparátu. Tak mohou přirozeně podporovat denní a noční rytmus pokožky. Její procesy jspou zachovány a Přípravky Dr.Hauschka stimulují zdravou rovnováhu pokožky a aktivují její přirozené síly, které vedou k vlastní nápravě. A nenajdete tu klasické rozdělení na typy pleti jako jsou suchá nebo mastná. Cílem produktů je jednotlivé změny pokožky, její suchost nebo naopak nadměrnou produkci kožního mazu do té míry vyrovnat, aby pokožka opět nalezla svůj zdravý a vyvážený střed a to úplně sama, za pomoci přírody. Pokožka je povzbuzována, aby si potřebné látky vyráběla sama a zůstala tak dlouho aktivní a živá. To je tajemství této značky a ač se zdá jednoduché, nebylo snadné vyvinout natolik vyvážené produkty, aby dokázaly naučit pleť léčit samu sebe. V Hauschkovi to ale umí.

To, že oblíbenost této německé biokosmetiky je hlavně mezi slavnými osobnostmi mluví za vše. Nikde nenajdete velké reklamy v časopisech nebo placené kampaně. Celebrity ji prostě jen používají a často se o tom zmiňují v rozhovorech. Jedním z prvních byl dokonce muž a to samotný Brad Pitt, který pro Dr.Hauschku získal i Jennifer Aniston. Známou milovnicí je také Madonna, Cate Blanchett nebo Cher, tyto obě dámy jsou uživatelkami růžového krému. Claire Forlani zase používá dekorativní řadu a všechny do jednoho navštěvují pravidelně salony, kde si dopřávají dvouhodinové ošetření, které jen umocní účinky všech produktů. To, že firma nikdy těmto slavným nezaplatila ani haléř a přesto se ji nemohou nabažit, to asi stačí k tomu, aby jste sami na vlastní kůži posoudili, zda se nechat hýčkat přírodou a navrátit pleti její přirozenou krásu a zdraví.

Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat

Více z Lifestyle

Pošta, kurýr, nebo osobní vyzvednutí? Před Vánoci bude rušno hlavně v externích výdejních místech

Lifestyle11.12.2019

Nové dopravní prostředky, které se zrodily díky elektrifikaci

Lifestyle10.12.2019

Chcete mít zdravé dítě? Otužujte ho!

Lifestyle6.12.2019

Umělá inteligence od Toyoty zlepší dopravu v Bangkoku

Lifestyle5.12.2019

Jak chutnají a kolik stojí jedny z nejdražších sýrů na světě?

Lifestyle3.12.2019

Co vám hrozí za nesjednané povinné ručení?

Lifestyle29.11.2019

Blíží se konec autosedaček a podsedáků v automobilech?

Lifestyle28.11.2019

Bramborové triky, které neznáte

Lifestyle28.11.2019

Jak si pohlídat chalupu mimo sezónu?

Lifestyle28.11.2019

Výjimečný internetový magazín zabývající se nejzajímavějšími články z oblasti vědy a poznání, planety Země, historie, zajímavostí a lifestyle!

Copyright © RF-Hobby s.r.o | Zásady ochrany osobních údajů | Cookies