Etihad Airways se rozhodli rozmazlovat své zákazníky z První a Business třídy špičkovou kosmetickou výbavou značky Acqua Di Parma. Cestující dálkových letů se tak mohou těšit na voňavý luxus, který zpříjemní každý let.
Bylo vytvořeno několik setů kosmetiky značky Acqua di Parma, stejné produkty řady Acqua di Parma jsou také využívány ve vlajkové lodi First Class této letecké společnosti a to v Lounge & Spa v Abu Dhabi.
Kdo často vyráží tímto směrem a neomezuje se jen na cestování klasickými společnostmi jako je Emirates, již mohl toto unikátní místo navštívit. Firma Etihad Airways se snaží nabízet špičkové služby té nejvyšší kvality a to potvrzuje i tímto spojením.
Zatímco v první třídě cestující dostanou žlutý unisex balíček obsahující miniaturní láhev Colonia, 40ml tělové mléko a balzám na rty.
Toaletní potřeby pro první třídu zahrnuje krém Colonia a krém na ruce a sadu do koupelny řady Colonia včetně sprchového gelu, tělového mléka, vlasového šamponu a vlasového kondicionéru.
Žlutá nebo černá taštička s unisex obsahem pro Business Class, kterou lze použít také jako stylový cestovní odkladač, obsahuje vzorek řady Colonia a krém na ruce, který je také v dávkovačích na toaletách této třídy.
Linda Celestino, místopředsedkyně Etihad Airways pro Guest Experience and Delivery, uvedla: “Acqua Di Parma je pro nás univerzální, bez námahy kombinuje tradiční know-how, řemeslo a inovace s moderním italským, avšak mezinárodně uznávaným vkusem.
Nemohli jsme vymyslet žádného lepšího partnera značky, který by byl schopen zastat stejnou eleganci, design a luxus, spojené s Etihadem jako nejvýznamnější světovou leteckou společností. Těšíme se na příležitosti k dalšímu rozšíření našeho partnerství. ”