Značka Bulgari pokračuje v evoluci a nadčasovém pojetí. Pro letošní rok si přichystala hned dvě revoluční novinky, s nimiž touží oslnit módní svět.
Představené designy dokazují nejen dokonalou propracovanost v detailu, ale především netradiční pojetí a geometrické prvky.
Vše začalo roku 2009, kdy byly poprvé představeny hodinky Serpenti Scaglie. Následovaly modely Serpenti Tubogas (2010) a netradičně pojaté návrhy modelu Serpenti Spiga (2014).
V letošním roce se světoznámý šperkařský brand rozhodl v rámci LVMH Watch Week zajít ještě dál, a představit novou edici Spiga v podobě tří modelů ze zlata a diamantů se složitým vzorem metalassé, jež imituje hadí kůži.
Inspiraci načerpali designéři z archivního modelu s rodokmenem z roku 1957, který se v současné podobě se pyšní diamanty a modrým safírem.Vyrobeno jej bude jen 800 kusů.
Precizní výroba
Výroba všech modelů Bulgari je precizní mistrovskou prací. Ačkoli je každý modulární prvek dílem sériové výroby, při sestavování je vždy kladen důraz na ruční práci.
Zatímco dvouřadé hodinky obsahují 70 různých prvků, v případě jednořadých modelů se jedná o 40 článků ze 40 různých forem.
Zlaté články do sebe díky kvalitnímu řemeslnému zpracování perfektně zapadají, čímž vytváří pružný pásek, který se posléze jemně přizpůsobí útlému dámskému zápěstí.
Kabelky v novém
Faceliftu se dočkaly též ikonické a ženami velmi oblíbené kabelky Serpenti. Bulgari ve spolupráci s Mary Katrantzou totiž na počátku letošního roku představila vzrušující kolekci, jež svým provedením připomíná originální malířská plátna.
V jejím pojetí dostávají kabelky Serpenti Metamorphosis, Serpenti Metamorphosis Handle a Serpenti Metamorphosis minaudière zcela jiný rozměr. „Fascinovala mě myšlenka transformace, adaptace, pokroku a evoluce,“ nechala se slyšet designérka. Podle svých slov se při tvorbě inspirovala starověkým Římem a řeckou mytologií.
Evoluce, metamorfóza
Oslava metamorfózy je patrná na první pohled. Barevné kombinace střídá návrhářka s neuvěřitelnou lehkostí, stejně jako zvýranuje rozdíly mezi motýlem a typickým hadím motivem.
Drahé kameny byly použity speciálně pro novou kolekci, stejně tak flitry a korálky uzpůsobené právě do tvarů motýlů.
Tváří kampaně se stala modelka Natalia Vodianova, jež na fotografiích francouzského umělce Huga Comteho pózuje s mini kabelkami v černé, béžové či akvamarínové barvě.
Důkazem exkluzivní spolupráce je kovové logo uvnitř kabelky v podobě nápisu „Mary Katrantzou x Bulgari“.K dostání jsou okouzlující modely po celém světě od 15. dubna.
(Foto: Archiv)