Protřepaný koktejl historie, umění a stylu už není nutné si vychutnávat pouze v buticích. Francouzský brand totiž stvořil fenomén, který uchvacuje, baví a inspiruje.
Hermès je pýcha a šarm s neotřesitelným renomé. Zatímco v 19. století světoznámá značka prorazila s mimořádnými jezdeckými doplňky, o století později uchvátila ženy hedvábnými a zcela originálními šátky.
A na vavřínech neusíná ani nyní… Tentokrát boří konvence s vlastním putovním fitness centrem, které v sobě snoubí výjimečný trénink s pořádnou dávkou stylu.
Efektivní kampaň
Epická myšlenka na propojení světa fitness a módy se ve světě Hermès zrodila na počátku loňského roku, kdy byla zároveň představena i kampaň „Start the movement“.
V jejím rámci se značka rozhodla zvát své klienty k aktivnímu odpočinku, avšak s patřičnou elegancí.
A netrvalo dlouho než v aplikaci WeChat začala propagovat také nejnovější příslušenství. Interaktivní svět, jehož cílem bylo sdílení radosti z pohybu, byl však poprvé představen v New Yorku.
Zájemci měli možnost si vyzkoušet především Carré jógu, Belt Stretching, který dokonale protáhl ztuhlé tělo, nebo vyplavit adrenalin v boxovacím ringu. To vše se zvolenými doplňky značky – hedvábnými šátky, cvičebními pásky nebo sportovní obuví.
Z USA do celého světa
Po očekávaném úspěchu ovšem firma nezahálela a jedinečný požitek se rozhodla uspořádat také v Tokiu. A to v těsné blízkosti luxusní nákupní čtvrti Omotesando.
V rámci kampaně podporující zdravý životní styl bylo možné si zacvičit také na Tchaj-wanu, v Šanghaji nebo Paříži. A jak se ukázalo HermèsFit byl trefou do černého.
Návštěvníci totiž získali zcela výjimečnou možnost spatřit a zároveň pracovat s novou kolekcí doplňků. Kromě těch sloužících ke cvičení, se ve fitness nacházely i kožené pásky, klobouky nebo peněženky.
Všechny do jediného zároveň sloužily jako dekorace, precizně zabudované do interiérů.
Pohyb i zábava
Aby celý prostor nesloužil pouze ke cvičení, ve večerních hodinách se boxerský ring proměnil ve společenský prostor, jež přímo vybízel k víkendovým vystoupením.
Návštěvníci mohli zažít originální hudební vystoupení, anebo otestovat své umění v přátelském pingpongovém utkání. Aby však tyto vzpomínky neskončily zapomenuty, byla připravena fotobuňka s hashtagem #hermesfit.