Pokud hledáte nový způsob, jak investovat, pak vězte, že i nóbl kabelka může být velmi zajímavou příležitostí, jak své peníze spolehlivě zúročit. Obzvlášť když si pro ni vyberete nedostižnou krásku mezi brandy – Hermès.
Znalci stylu pochopitelně dobře ví, že jsou módní kousky, které se dají snadno vyvážit zlatem. Přesněji řečeno, dokonce zlato převáží.
Jedním z nadčasových doplňků pro dámy, ke kterému se dostanou jen vyvolené, je i legendární taška Birkin od věhlasného módního domu Hermès.
Navzdory její vysoké pořizovací ceně, která začíná v závislosti na velikosti v přepočtu asi na sto osmdesáti tisíci korunách, se podle studie amerického e-shopu s luxusními kabelkami Baghunter.com její hodnota za posledních třicet pět let ještě zpětinásobila.
Ročně se tedy cena kabelky navýší o 14,2 %, což je aktuálně vyšší výnos než u tradičního zlata. Použitou Birkin kabelku tedy můžete prodat za lepší cenu, než byla pořizovací. I tak ji potenciální zákaznice rády koupí.
Na ty nové je totiž dlouhý pořadník, zatímco second-handovou můžou dostat okamžitě. A přitom nic ze své prestižní pověsti neztratí, pokud o ni majitelka dobře pečovala. V opačném případě s navýšením ceny bohužel počítat nemůže.
Co funguje u nás?
V Česku se nedaří jen ikonickým birkinkám, které si oblíbily pro svoji exkluzivitu i praktičnost zejména schopné dámy v byznysu, ale dobře se tu zhodnocují i tašky Louis Vuitton Neverfull, Chanel Flap či Gucci Soho Messenger.
Obecně platí, že pokud roste cena kabelky na trhu, automaticky pak roste i cena nóbl tašky z druhé ruky. Tím pádem i starší kabelka může někdy přesáhnout svoji kupní hodnotu.
I když většina žen při nákupu s touto variantou pochopitelně nepočítá. Luxusní kabelka je totiž nejlepší investicí do nich samých. Což je přirozeně ze všeho nejdůležitější.