Doslova jemný život vás čeká se svetry a kabáty značky Loro Piana. Tradice rodiny Loro Piana sahá do 19. století a dnes v sobě mísí kvalitní suroviny, tradiční postupy, ale i nejmodernější technologie.
Kousky, které si nemůže dovolit každý, ovšem artikly, které vám vydrží celý život. Svetr, který bude vypadat stále perfektně, obléknou i generace vašich potomků.
Pod značkou Loro Piana se skrývají věci měkké jako nadýchaný polštář, hřejivé jako nejjemnější peřina a jemné jako hedvábí.
Na začátku stála jedna nenápadná textilní manufaktura rodiny Loro Piana v italském Triveru, proslulá tou nejlepší produkcí nejkvalitnější vlny a příbuznými tkaninami. Tradice se v rodině nesla po další generace až k muži jménem Pietro Loro Piana.
Dnes vede rodinný podnik šestá generace rodiny zakladatelů. Mnohé se ovšem změnilo. V roce 2013 odkoupil 80% podíl firmy koncern LVMH, zbytek kontrolovali právě členové rodiny Loro Piana.
Dlouhé roky, konkrétně od 70. let, se o byznys starali bratři Pier Luigi a Sergio, který před šesti lety zemřel a jeho podíl drží dědicové. A Pier Luigi před dvěma lety snížil svůj podíl ve firmě na 5 %, tudíž skóre rodiny a koncernu je 85 % a 15 %.
Právě díky spojení s vlivným hráčem i na poli módy se značka posunula ještě výše.
Loro Piana i po mnoha letech na trhu patří na přední příčky výrobců a zpracovatelů vlny, je expertem na tu vůbec nejjemnější a nejlepší vlnu na světě.
Navzdory majoritnímu podílu LVMH v podniku má Loro Piana stále pevné slovo a kompletní kontrolu nad celým procesem výroby. Podle rodinných tradic členové rodiny samotní rozhodují o procesu výroby,od zpracování surového materiálu až po konečnou podobu tkaniny.
Loro Piana dnes vlastní šest manufaktur v oblasti Valsesie, kam se kdysi manufaktura přesunula z Trivera. Další nalezneme ve Spojených státech nebo v Mongolsku. Loro Piana má obchody v mnoha evropských městech, Severní Americe i v Asii. Celkem provozuje 132 kamenných obchodů po celém světě.
V buticích Loro Piana najdou své oblíbené kousky ženy i muži, ale dámské oděvy jsou zastoupeny v nepatrně větší míře. Italská značka se specializuje hlavně na kašmírové bundy a svetry, v sortimentu najdete i klasické artikly, jako jsou trička, kalhoty i obuv.
Loro Piana v sobě snoubí nejen exkluzivitu v podobě prodeje oděvů, unikátní je i přístup k výrobě a výzkumu těch nejlepších výchozích surovin. Hlavními trhy pro firmu jsou především Evropa, Čína a Spojené státy. Pro představu:
Loro Piana má největší podíl tržeb v Evropě (46 %) a v Asii (30 %). Po celém světě můžete najít 130 butiků značky, pro které pracuje necelých 2400 zaměstnanců.