Lifestyle

Luis Vuitton otevřel skvost s novou sférou exkluzivity

Luis Vuitton otevřel skvost s novou sférou exkluzivity

Brand Louis Vuitton posunul nakupování do úplně nové úrovně, když nedávno otevřel nový obchodní dům v japonské Ósace. Nádherný architektonický počin nabízí nově svým zákazníkům prémiový relax a kulinářské zážitky.

Na rušné nákupní ulici Shinsaibashi-suji v japonské Ósace otevřela módní značka Louis Vuitton nový obchodní dům.

Nový čtyřpodlažní Louis Vuitton Maison Osaka Midosuji, který stojí na rušné nákupní ulici Shinsaibashi-suji, překonal všechna očekávání a okamžitě si získal plnou pozornost fascinovaných milovníků módy. Působivá kolébka plná jedinečného designu z dílny Louis Vuitton vznikla ze spolupráce architektů Juna Aokiho a Petera Marina. Podnik je architektonicky navržen ve stylu japonské námořnické historie a fasáda domu má připomínat bílé plachty tradiční japonské nákladní lodi. Vnější plachty přes den filtrují venkovní světlo a v noci vytvářejí efekt jakési obří lucerny nebo lampiónu. Kromě exkluzivních produktů prémiové značky však obchodní dům nabídne ještě něco navíc. Něco, to tu dosud nebylo – totiž střešní restauraci s kavárnou.

Bílá fasáda domu má připomínat plachty tradiční japonské nákladní lodi.

Špičkové pohoštění

Obchodní dům tedy láká zákazníky jednak na kavárnu Le Café V a také na kulinářské zážitky ve špičkové restauraci Sugalabo V. Její menu sestavil šéfkuchař Josuke „Suga“ Sugalabo, jehož tokijskou restauraci zařadil francouzský průvodce La Liste, mezi nejlepší pohostinské podniky na světě. Součástí interiéru je však také koktejlový bar a úžasný výhled pak nabízí venkovní terasa. „Louis Vuitton se přidává ke strategii maloobchodníků, kteří se snaží odlákat zákazníky od nakupování online. Cílem je podpořit kamenné pobočky,“ okomentoval novinku Luca Solca, generální ředitel výzkumu luxusního zboží ve společnosti Sanford C. Bernstein Schweiz. Výlohy v přízemí navíc zdobí na zakázku vytvořené dílo japonského umělce Kenta Kobajašiho.

Světlý interiér obchodů je ozdoben dřevěnými podlahami, které odkazují na palubu lodi.

Prestižní architekt

Nádherné dřevěné podlahy v interiéru, připomínají palubu lodi, a tedy stejně jako fasáda odkazují k námořnímu tématu. Celý interiér má podle jeho tvůrců nést „ducha velké jachty, která se vydala vstříc dobrodružství“. V celém čtyřpodlažním obchodě najdete oblečení a doplňky, stejně jako historické předměty z archivu Louis Vuitton. Architekt Aoki přitom nespolupracuje s hvězdnou značkou poprvé. Ikonické obchodní domy pro ni totiž tvoří po celém světě. K Aokiho nejznámějším počinům patří New York Fifth Avenue Maison. V Osace však jeho design inspirovaly plachty tradičních japonských lodí Higaki-Kaisen. Interiérem naproti tomu prostupuje vzdušnost a dostatek přirozeného světla, jež má navodit uklidňující atmosféru.

Stavba je dílem slavného japonského architekta Juna Aokiho, který pro značku vytvořil i newyorský obchod na Manhattanu.

Více z Lifestyle

Už žádné další zmeškané pořady

Lifestyle20.4.2021

Módní fenomén: Kravaty Hermès

Lifestyle20.4.2021

Jeden banán denně stačí, aby se…

Lifestyle15.4.2021

Boarini Milanesi – 130 karátů a 7 milionů dolarů

Lifestyle13.4.2021

Projekt, na kterém se rozhodně nevyplatí šetřit!

Lifestyle12.4.2021

Rychlokvíz o platebních kartách: Jaký je rozdíl mezi debetní a kreditní kartou?

Lifestyle10.4.2021

Co právě frčí? Koloběžka!

Lifestyle8.4.2021

BVLGARI Jarní nádech módy

Lifestyle6.4.2021

Co si dáme v kavárně?

Lifestyle1.4.2021
Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat

Nenechte si ujít další zajímavé články