Legendární, nadčasové, ležérní. Dvě sklíčka spojená kusem zlatého plastu o váze 150 gramů udělají v minulém století díru do světa. A z piedestalu od té doby neslezou.
Co mají společného generál Douglas MacArthur (1880–1964), herec James Dean (1931–1955) nebo kráska Audrey Hepburnová (1929–1993)? Kromě nesmazatelného otisku v dějinách je to i dobrý vkus! Všichni tři totiž v minulosti podlehnou jednoduchosti a eleganci značky Ray-Ban, která do světa vystřelí legendární brýle.
Než se ale dostanou na červený koberec a na seznam žhavých módních kousků, musí si je nejprve nasadit na nos piloti a prokroužit s nimi širé nebe.
Lék na problémy? Dvě sklíčka!
V „pilotkách“ je krása
Modla Hollywoodu
V čem tkví kouzlo nového kousku? V plastu! Veškeré obroučky jsou totiž celé dekády jen kovové. Na nose je s nimi zvěčněn prezident John F. Kennedy (1917–1963), stejnou parádu v nich dělá i zpěvák Bob Dylan (* 1941). Nejen, že k sobě masivní obroučky mnohem víc přitahují zrak, ale firma se rozhodne obrátit pozornost i k něžnému pohlaví. Paleta barev je rozmanitější, detaily třpytivější.
Audrey Hepburnová si při pozorování klenotů ve filmu Snídaně u Tiffanyho (1961) chrání zrak právě „raybankami“. Září v nich i John Belushi (1949–1982) a Dan Aykroyd (*1952) ve filmu Bratři Bluesovi (1980). Rekordní tržby zaznamená Ray-Ban po roce 1983, kdy si „pilotky“ nasadí Tom Cruise (*1962) ve filmu Riskantní podnik (1983). V ten rok se totiž prodá 360 000 párů.
V roce 1986, kdy startují seriály Miami Vice a Měsíční svit se prodá 1,5 milionu kusů.
Odolnější, přesnější, lehčí…
Facebook
Twitter
RSS