Lifestyle

Šperkařští mágové

Šperkařští mágové

Třímají v rukou otěže stylu, který následně šíří do celého světa. Jsou jako studnice bezedných nápadů avšak s nevyčíslitelnou hodnotou. Přitom řídit v dnešní době nejstarší šperkařské giganty světa není jen tak. A rozhodně by to nezvládl každý. Jací vlastně tito vůdcové jsou?

Cartier

Cyrille Vigneron

Ve vedení firmy je čtvrtým rokem a víc než „obchod se šperky“ vidí značku Cartier jako přístřeší pro umělecká vyjádření všeho druhu, která značně dotuje. On sám umění miluje a tohoto ducha se snaží pěstovat.

Vigneron chápe umění a kulturu jako inspiraci pro lidské bytí.

Značka, která nestárne

Cyrille je čistokrevný renesanční člověk – hraje na kytaru, skládá hudbu, fotografuje na profesionální úrovni, napsal knihu a velmi intenzivně se zajímá o Japonsko, kde dlouhé roky žil. Význam umění a kultury chápe jako zdroj inspirace a vlastní důvod žít. Za klíčové považuje, že Cartier je nadčasová značka, kterou definují produkty nepodléhající módě nebo technologiím. „Když se na ně podíváte, nemůžete definovat, kdy byly vytvořeny,“ říká. „Před deseti lety neexistovaly žádné iPhony. Za deset let budou nahrazeny něčím jiným, ale za deset let také lidé ocení krásu našich hodinek, protože jsou nadčasové.“

Cesta za snem

Než se Cyrille profesně spojil s Cartierem, byl prezidentem LVMH Japan a pracoval pro Richemont. Své působení ve firmě přirovnává ke koupi starého zámku a popisuje, že nejprve je nutné prosekat keře, vyvětrat a vyčistit zdi, pod kterými možná objevíte krásné fresky. A teprve potom je možné restaurovat nebo modernizovat.

Tiffany & Co.

Alessandro Bogliolo

Šestnáct let pracoval Alessandro pro Bulgari, později pro Sephoru. Řídil také módní značku Diesel. Nyní působí už třetím rokem v Tiffany & Co, kde právě probíhá velké zemětřesení, protože ikonickou značku šperků koncem roku koupila za 16,2 miliardy dolarů gigantická společnost LVHM. Šlo o historicky největší obchod v rámci šperkařské branže.

Bogliolo touží k Tiffanymu obrátit pozornost mladší generace.

Zpět k tradici

Cíl Alessandra je zdánlivě jednoduchý – přitáhnout mladé zákazníky zpět ke značce, která si pěstuje image více než 180 let. Přitom si je vědom, že současná generace uvažuje o diamantech v modré krabičce jinak. Chlapec už nepřijde za dívkou s diamantovým prstenem kvůli svatbě a dětem, ale postup je opačný. Mladí lidé cestují, užívají života, mají děti a psy, a šperky kupují někde mezi tím. „Diamantový prsten zůstává symbolem lásky, ale může to být od člověka k člověku, může to být po třech dětech, může to být bez svatby, a právě to je krása moderního světa.“ Jak Alessandro konstatuje, bere DNA značky a promítá ji do dnešního světa.

Jednou z největších ikon od Cartieru je kolekce Panthère de Cartier.

Více z Lifestyle

Poslední Mohykán

Lifestyle8.4.2020

Vyzkoušejte netradiční druhy kávy

Lifestyle8.4.2020

Medové slasti

Lifestyle2.4.2020

Povinná výbava

Lifestyle31.3.2020

Pandemie koronaviru mění naše priority a způsob trávení volného času

Lifestyle27.3.2020

Něco na zub pro ptáčky

Lifestyle26.3.2020

Top 3 počítačové hry teenagerů

Lifestyle25.3.2020

Lapen mezi odstíny šedé a bílé

Lifestyle24.3.2020

Internetová televize a co k ní potřebujete!

Lifestyle23.3.2020
Lifestyle
Časopis, který by vás mohl zajímat