Italský módní dům se rozhodl učinit krok k budoucnosti a vstoupit do vod dosud neznámých. V rámci inovací spustil svůj první „online concept store“, jehož pokřtil jako „Vault“.
„Vault je mnoho různých věcí najednou, stroj času, archiv, knihovna, laboratoř a místo setkávání,“ uvedl kreativní ředitel brandu Alessandro Michele.
Exkluzivní bublina pro 5000 vyvolených má podobu přepychové prodejny obsahující oblečení, doplňky a ikonické vintage předměty.
Do hlubin kreativity
Na počátku všeho byla cesta do Nového Tokia, na kterou se Michele vydal v rámci své touhy posunout hranice kreativity, jež by brandu Gucci udaly nový směr.
Ve virtuálním světě překypujícím možnostmi se kreativní návrhář střetl s majitelem obchodu 10KTF jménem Wagmi-san, se kterým stvořil kolekci oblečení vhodnou pro pohyb v digitálním světě.
Jako inspirace jim posloužily vybrané linie NFT, zejména Bored Ape, World of Women a Cool Cats. Nakonec však sáhly i do vlastních řad, když se rozhodli vytvořit hned dva jedinečné unikáty podle kolekcí „Gucci Aria“ a „Love Parade“.
Jednotlivé oděvy jsou dostupné hned v několika barevných provedeních a perfektně sednou jedincům, toužících po odlišení svého virtuálního „já“.
5000 šťastlivců
Ačkoli jednotlivé designy na první pohled působí jako standardní oděvy, není tomu tak. Jsou totiž primárně určeny pro vlastníky tzv. „Picture For Proof“ (PFP), kteří využívají svůj NFT jako portrét, anebo jako umělecké či technologické vyjádření.
Aby se však zájemci mohli do universa překypujícího italským designem dostat, potřebovali vstupenku v podobě křišťálové koule, která byla určena pro prvních 5000 zájemců splňujících vymezená kritéria.
Tím hlavním bylo členství v komunitě Gucci Vault na sociální síti Discord, vlastnictví PFP nebo „bydlení“ v Novém Tokiu.
(Foto: Gucci)