Vinařství Perrier-Jouët spojilo s prestižní francouzskou značkou Atelier Montex a společně vytvořili krásně zdobenou edici Perrier-Jouët Belle Époque 2008 z kolekce Objets Extraordinaires Collection. Tato kolekce je složena výhradně z výjimečných unikátů vytvořených z těch nejlepších materiálů těmi nejzručnějšími řemeslníky.
Šampaňské, umění a příroda jsou skvělou kombinací tří světů, jež harmonicky propojilo exkluzivní vinařství Maison Perrier-Jouët s tradicí sahající přes dvě století do historie.
Perrier-Jouët však na své nejnovější limitované edici nepracoval sám, spojil se s francouzskou značkou Atelier Montex a společně vytvořili Libellule, krásně zdobené vydání jeho Perrier-Jouët Belle Époque 2008. Nejnovější limitka je součástí Perrier-Jouët Objets Extraordinaires Collection, edice výjimečných umělecky zpracovaných lahví vytvořených z těch nejlepších materiálů těmi nejzručnějšími řemeslníky.
Detailní práce
Obdivovat majestátnost a komplexnost lahve Jeroboam Belle Époque 2008 můžete, i když nejste žádný znalec umění. Je totiž zahalena do něžné a záhadné krajky, která při bližším prozkoumání odhalí, že svou inspiraci nalezla v podobě křídel vážky.
Složitá práce představovala výzvu i pro zkušené umělce Atelieru Montex…Jeho umělecká ředitelka Aska Yamashita při práci využila odborných znalostí Studia MTX, jež se specializuje na architektonické dekorace, aby našla cestu, jak vytvořit jemnou ale také pevnou strukturu.
Proces zahrnoval několik fází, včetně 3D tisku, galvanizace niklem, pokovování 24karátovým zlatem a nakonec pečlivé ruční malování mistrovského díla.
Nebeská směs
Láhev je zabalená do krajkových šperků, jež připomínají složitá vitrážová okna a spojují prvky, jež připomínají křídla vážek a také květiny, klasický symbol secese.
Než se ale tento klenot zrodil, předcházelo tomu téměř rok výzkumu a následně pak také 75 hodin ruční práce.
Nádherně zdobená láhev ukrývá exkluzivní ročníkové šampaňské Perrier-Jouët Belle Époque 2008 v podobě nebeské směsi 50 % Chardonnay, 45 % Pinot Noir a 5 % Pinot Meunier, která se vyznačuje vůní pomerančových květů a bílé broskve.
Edice slavnostně představená na pařížském týdnu módy čítá pouhých deset kusů a cena jedné lahve byla stanovena na 100 000 dolarů.