Květen je je jejich období. Alespoň pro Novotného lávku v Praze a její okolí. Tam jsou pravidelně vídáni již 18 let a letos tomu určitě nebude jinak.
Jsou roznášeni úspěšnými marketéry do všech koutů naší země jako symboly moudrosti, optimismu a nadějí, že naše společnost umí hledat nové cesty, že přijímá odvážné výzvy a dovede se poprat i s nepřízní osudu.
16. května budou vyhlášeni letošní vítězové soutěže Marketér roku 2023 a jako každoročně si odnesou laureáti trofeje z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana, který je v těchto dnech připravuje a ve „správné době“ přiveze do Prahy.
Soutěž MARKETÉR ROKU prodlužuje deadline! Přihlášky můžete podávat do konce dubna.
Soutěž MARKETÉR ROKU kterou již po devatenácté vyhlásila Česká marketingová společnost vstupuje do závěrečné fáze, ale stále ještě je možné se do ní přihlásit.
Přihlášky mohou podávat jak uchazeči sami, tak zaměstnavatelé, instituce i jednotlivé osobnosti.
Česká marketingová společnost uvítá upozornění na výrazný marketingový projekt, za nímž stojí pracovník, který by si zasloužil pozornost a ocenění v této prestižní soutěži.
Hodnotitelská komise, ve které pod vedením docenta Miroslava Karlíčka pracují naši přední marketingoví odborníci, již začíná pracovat a posuzuje jednotlivé návrhy ze všech oblastí marketingu.
Stojí před mimořádně náročným úkolem – vybrat ze všech dobrých toho nejlepšího, který si
16. května 2024 z Divadelního sálu na Novotného lávce v Praze odnese nejcennější trofej soutěže – Velkého modrého delfína.
Neváhejte, nebuďte příliš skromní, ukažte světu, co ve Vás je. Přihlášky a veškeré podrobnější informace naleznete na cms-cma.cz.
Přihlášku nalezne i zde.