To, že je možné svět módy a bydlení spojit v dokonalé harmonii, se nově snaží dokázat rezidenční projekt známé lifestylové značky Elle. Ta se přidala k trendu budování značkových rezidencí.
Debut tohoto rezidenčního konceptu v Miami představuje kompletně dokončené, perfektně zařízené byty připravené k bydlení.
Vypadá to, že každá luxusní značka v poslední době touží po vlastním residenčním projektu. A pokud naskočí do tohoto nejžhavějšího obchodního trendu, musí svůj první projekt postavit právě v Miami.
K exkluzivním automobilkám či šperkařským značkám se nyní přidává i módní časopis a lifestylová značka Elle se svým pětadvacetipatrovým mrakodrapem Elle Residences Miami.
Přepychová residenční budova má vyrůst na adrese 3618 NE 5th Avenue, ve čtvrti Edgewater severně od centra města, a je výsledkem spolupráce mezi Vertical Developments, Urban Network Capital Group a francouzským vydavatelem Lagardère News.
Styl odkazující k módě
Pokud jde o to, co mohou potenciální klienti očekávat, ultra elegantní věž od architektů Behar & Partners bude obsahovat 180 apartmá od bytů s jednou ložnicí přes suity se dvěma ložnicemi až po rozlehlé penthousy.
Svěží a moderně vyhlížející rezidence jsou přitom navrženy se stylem, který se dá očekávat od prestižní módní značky.
„Naším cílem není jen postavit obytnou věž, ale vytvořit nový životní styl s nadčasovou elegancí, ve které se odráží osmdesát let historie Elle,“ uvedl v prohlášení Fernando de Nuñez y Lugones, generální ředitel Vertical Developments.
Návrh vybavení interiérů dostal na starosti The One Atelier, jehož portfolio zahrnuje několik dalších exkluzivních realitních projektů módních značek včetně Dolce & Gabbana, Fendi Casa nebo Karl Lagerfeld.
Přepychové zázemí
Design bude spojovat styl módních přehlídek se vkusem, jež zdobí stránky pařížského časopisu Elle Decor. Ceny rezidencí tu budou začínat kolem 525 000 dolarů, přičemž prodeje zajišťuje společnost Fortune Development Sales.
Kromě bytů tu najdete také dvě podlaží věnované komunitním zařízením. Potenciální kupci zde naleznou nejmodernější posilovnu, venkovní fitness prostor s trávníkem, meditační zahradu a luxusní lázně.
Mezi další zajímavosti patří střešní bazén a elegantní privátní salonek pouze pro zdejší obyvatele.
Zatímco Elle Residences Miami představuje první vpád módní mediální značky do nemovitostí, časopis se pustil do dalších konceptů pohostinství, včetně značkových kaváren, kosmetických salonů a lázní.
Nedávno značka uvedla na trh dva butikové hotely – Maison Elle v Paříži a druhý v Amsterdamu.