Když touha po jedinečnosti nezná hranic, vznikají skvosty, které nemají obdoby. Tak jako nadstandardní úprava, která z vozu za 200 000 dolarů učinila klenot, jehož hodnota dnes přesahuje desetinásoběk.
Tajemství se ukrývá v exkluzivním laku s diamantovým prachem a ručně gravírované střeše, která bere dech.
G-Falcon je manifestem toho, jak daleko může sahat lidská touha po dokonalosti. Vzešel z legendárního Mercedesu AMG G 63, jehož cena začíná na 200 tisících dolarů.
Pod taktovkou polské společnosti Carlex Design, specialisty na limitované série custumů, se ovšem tento vůz proměnil v unikát, jenž překračuje hranice automobilového designu. Jeho hodnota dnes přesahuje 2,6 milionu dolarů a jeho nové místo? Garáž jednoho ze zámožných mužů Dubaje.

Hypnotický efekt
Carlex na tomto výjimečném SUV pracoval více než čtyři roky a každý milimetr to dává najevo. Karoserie byla vylepšena o vlastní bodykit a unikátní lak s příměsí 2,2 kg diamantového prachu, který dodává vozu oslnivý lesk s hypnotickým efektem.
Korunou celého vozu je ručně vyráběná střecha s reliéfem sokola, zdobená složitými ornamenty a zlatými akcenty na leštěném kovu. Tento motiv, inspirovaný návrhy špičkového grafika a ilustrátora Konrada Łabędźe, se stal srdcem vizuální identity G-Falconu.
Tvůrcům tohoto klenotu ale nešlo jen o vizuální efekt. Chtěli vytvořit zážitek vnímaný všemi smysli – automobil, který neohromí jen na pohled, ale i na vůni i dotek.

Vůně luxusu
Interiér oblékla přírodní kůže, ručně barvená a patinovaná tak, aby vynikl nejen luxus, ale i charakter. Zkušené ruce mistrů řemeslníků vtiskly do povrchu kůže majestátní barevné efekty, které vyprávějí příběh smyslnosti a podtrhují prvotřídní estetiku.
Přírodní vosky používané při patinování dodaly kůži nejen eleganci, ale i jemnou vůni, která zvýrazňuje její osobitost. Každý detail, od kovových prvků až po ručně opracované dekorace, nesou stopu výjimečné péče a citu pro styl.

Samotná sedadla byla navíc nově tvarována tak, aby poskytovala maximální pohodlí a oporu.
A i když se G-Falcon jeví hlavně o stylu, připomeneme vám, že síla je i v jeho DNA. Pod kapotou dřímá čtyřlitrový osmiválec s výkonem přes 570 koní, který nového majitele vystřelí z 0 na 62 km/h za čtyři sekundy.
