Věda

Lev bude tankovat proud

Lev bude tankovat proud

Automobilka Peugeot ve Francii spustila ofenzívu elektrifikace své modelové řady a zahájil příjem objednávek elektrických a hybridních vozů. První nabídka se týká nových modelů Peugeot 208 / e-208, Peugeot 3008 Hybrid / GT Hybrid 4 a Peugeot 508/508 SW Hybrid. Do Česka se dostane později.

NOVÝ PEUGEOT 208: svoboda volby

Současně s přechodem na nové zdroje energií dochází i ke změnám ve využívání automobilů. I proto je nový Peugeot 208 nabízen už od uvedení na trh se třemi pohony: 100% elektrickým, benzínovým nebo naftovým. Nejprve si zákazník svůj nový Peugeot 208 vybere a nakonfiguruje, řešení otázky motoru může nechat až na konec. Pokud zvolí elektrický, dostane výkon 100 kW (136 k) a točivý moment 260 Nm, s kapacitou baterie 50 kWh a dojezdem až 340 km podle homologačního protokolu WLTP. Záruka na tuto baterii je 8 let nebo 160 000 km pro 70 % dobíjecí kapacity. Benzínové jednotky jsou tříválce o objemu 1,2 l a výkonem od 75 do 130 koní. Diesel pak čtyřválec o objemu 1,5 l a výkonem 100 koní.

PEUGEOT 3008 HYBRID A GT HYBRID4: vždy a všude

SUV Peugeot 3008 Hybrid je hybridní verzí vozu s pohonem dvou kol. Kombinuje motor PureTech 180 k/132 kW s elektrickým motorem 110 k/80 kW a dosahuje výkonu 225 k (165 kW). Baterie s kapacitou 13,2 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 40 km podle homologačního protokolu WLTP, emise CO2 činí 49 g/km WLTP.
Výkonnější Peugeot 3008 Hybrid4 přináší nový rozměr a nabízí výkon, jehož žádný sériový Peugeot dosud nedosáhl. Jedná se o prémiovou verzi poskytující pohon všech 4 kol a výkon odpovídající 300 k/220 kW. Tyto charakteristiky jsou výsledkem kombinace motoru PureTech s výkonem 200 k / 147 kW a dvou elektromotorů (jeden vpředu a druhý vzadu), z nichž každý dosahuje výkonu 110 k / 80 kW. Kapacita baterie je 13,2 kWh, dojezd v 100% elektrickém režimu činí 52 km podle homologačního protokolu WLTP. Peugeot 3008 GT Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech čtyř kol a současně emise na nejlepší úrovni na trhu: nižší než 37 g CO2/km WLTP.

PEUGEOT 508 A 508 SW HYBRID: radikálně účinné

Nový Peugeot 508 Hybrid a nový Peugeot 508 SW Hybrid spojují motor PureTech 180 k/132 kW s elektromotorem 110 k/80 kW pro kombinovaný maximální výkon 225 k/165 kW.
Hybridní pohon používaný u nových modelů Peugeot 508 a 508 SW byl vylepšen, aby nabízel ještě větší zážitek z řízení. Díky lepší účinnosti s emisemi CO2 41 g/km u fastbacku a 43 g/km u SW podle homologačního protokolu WLTP se podařilo snížit náklady na používání vozu.
Baterie s kapacitou 11,8 kWh zajišťuje 100 % elektrický dojezd 45 km u fastabcku a 44 km u SW podle homologačního protokolu WLTP. Hnací ústrojí bylo do vozu zabudováno tak, aby se nijak nezmenšila kabina ani zavazadlový prostor. Jejich objem je stejný jako u verzí se spalovacím motorem.

Věda
Časopis, který by vás mohl zajímat

Více z Věda

Pozor na hadí uštknutí

Věda17.9.2019

Česká republika je království spamů

Věda13.9.2019

3D tisk pokořil další hranice

Věda10.9.2019

V Liberci zrekonstruovali horní patro pavilonu tropů

Věda6.9.2019

Nový Range Rover Evoque: Opět sexy krasavec sexy „štýlo“

Věda3.9.2019

Jak truchlí gorily?

Věda30.8.2019

Ohrožuje nedostatek spánku stáří?

Věda27.8.2019

Soulož jako zdlouhavý proces

Věda23.8.2019

Jsou kvantové fluktuace měřitelné?

Věda20.8.2019

Výjimečný internetový magazín zabývající se nejzajímavějšími články z oblasti vědy a poznání, planety Země, historie, zajímavostí a lifestyle!

Copyright © RF-Hobby s.r.o | Zásady ochrany osobních údajů | Cookies